Надувна ПВХ човен - це атрибут багатьох рибалок, мисливців, а також любителів активного відпочинку на воді. Вона забезпечує вільне пересування по водоймі, дозволяє обловлювати віддалені ділянки. Між собою моделі відрізняються різними параметрами, але для забезпечення максимально комфортного перебування на воді, надувні судна зобов'язані оснащуватися додатковими аксесуарами. Одним з необхідних є фал поліпропіленовий, який забезпечує не тільки зручність, але і виступає як необхідний елемент безпеки. Також даний аксесуар ще називають страхувальним леером.
Власники надувних човнів зобов'язані пам'ятати, що страхувальний леер на судні - це не декоративний елемент, не предмет розкоші, а багатофункціональний аксесуар, відсутність якого іноді може привести до фатальних наслідків. Виходячи з цього, можна зробити висновок, що на покупку страхувального троса не слід економити.
Придбати фал поліпропіленовий високої якості пропонує наш інтернет - магазин. У нас представлена продукція зарубіжних виробників, які зарекомендували себе з позитивного боку. Широкий асортимент шнурів дозволяє вибрати аксесуар різного кольору, діаметра:
Діаметр фала безпосередньо впливає на показник розривної навантаження. Використання сучасних матеріалів, інноваційних технологій дозволяє підвищити якість, поліпшити споживчі властивості виробів. Завдяки співпраці з виробниками без посередників, ціна мотузки вигідна.
При виробництві Леєрні шнурів використовується сучасний матеріал - поліпропілен, який володіє відмінними експлуатаційними характеристиками:
Отримують фал поліпропіленовий з синтетичних волокон, методом плетіння їх спеціальним чином навколо сердечника.
Призначений для надувних ПВХ човнів бортовий рятувальний леер, дозволяє на плаву утримуватися за судно, якщо людина звалився в воду. Також за Леєрні шнур можна триматися під час пересування плавзасоби, тримаючись за фал поліпропіленовий човен можна переносити. Крім цього, до тросу здійснюється кріплення додаткового устаткування. За рахунок максимальної міцності, можливості робити петлі без наявності вузлів, аксесуар виконує безліч інших функцій, використовується для:
Виконання кінцевої петлі без вузлів на кінцях забезпечується завдяки плетених порожнистої структурі фала, за рахунок чого підвищується надійність, міцність. Використання нескладної техніки дозволяє оточити тросом безпеки все надувне ПВХ судно, а також пліт, атракціон, інші плавзасоби, не утворюючи при цьому жодного вузла.
Дуже корисним аксесуаром фал поліпропіленовий є для людей, сплавляються по воді. Його наявність дозволяє максимально зручно розмістити речі, інше спорядження на плавзасобі. За рахунок того, що вони будуть прив'язані, запобігає розповзання речей у всій човні, їх випадання при подоланні порогів, перетягуванні судна через різні перешкоди.
Для створення петлі кінець фала протягується на 10 - 15 сантиметрів всередину. При більшому впливі на фал, протягнуто всередину кінець, буде стискатися сильніше. Дотримання рекомендацій, забезпечує правильне з'єднання фала, тому він ніколи не розірветься в місцях з'єднання (наприклад, у страхувального леера діаметром 10 міліметрів, показник розривної навантаження становить приблизно 950 кілограм).
Найчастіше трос закріплюється на бічній частині човнового борту (для перенесення судна) або на верхній (даний тип розміщення дозволяє зручно триматися за шнур). Короткий фал поліпропіленовий закріплюється про середині човнового балона ПВХ плавзасоби, якщо трос довгий, тоді він проходить через розташовані по всьому балону численні шайби леера, або їх частини.
Власнику човна необхідно враховувати той факт, що при розміщенні страхувального троса по верхній частині балона, сидіти на ньому буде незручно. У разі, якщо людина вважає за краще під час рибної ловлі сидіти на балоні, перевагу слід віддавати судам, в яких леер не буде знаходитися в місцях, де планується сидіти на балоні.
Закріплюється канат за допомогою шайби леера (інша його назва Леєрні рим). Даний елемент конструкції є одним з важливих, які в обов'язковому порядку мають бути присутніми на човні. Шайби встановлюються на бортах, за рахунок чого здійснюється натягування шнура, в інших місцях для прив'язування троса (в носовій частині човна як заміна ручці). До шайбі прив'язується трос і за нього човен потужно тягти.
Крім фіксації страхувальної мотузки, Леєрні шайба призначається для:
Виготовляється Леєрні шайба з ПВХ матеріалу високої якості, що володіє стійкістю до дії ультрафіолетового випромінювання, різких перепадів температурного режиму. Кріпильні елементи представлені різноманітною палітрою кольорів, що дозволяє вибрати пристосування для човна будь-якого кольору. Між собою вони відрізняються розміром (великі, малі), а також діаметром отвору для протягування мотузки. Установка шайб на борту судна, інших ПВХ плавзасобів, здійснюється методом приклеювання, з використанням двокомпонентного поліуретанового клею.
При виборі страхувального троса слід враховувати не тільки ціну шнура, а й дотримуватися певних рекомендацій.
Леєрні трос з поліпропілену володіє наступними показниками.
Виходячи з даних характеристик, фал поліпропіленовий характеризуються малою вагою (плаває на поверхні води), характеризується стійкістю до стирання, впливу УФ променів, за рахунок чого є відмінним рішенням для оснащення надувних ПВХ човнів, інших виробів з даного матеріалу.
Більше пропозицій в каталозі: Фурнітура для надувних човнів