Опори, кріплення сидінь

Опори

 

Більш цікавою і захоплюючою рибалка або полювання буде при наявності особистого плавзасобу - надувного човна. Його використання дозволяє обловлювати віддалені, інші важкодоступні ділянки річки, комфортно розміщуватися в очеретяних заростях під час очікування здобичі. Для забезпечення комфортних умов перебування на воді в плавзасобі, використовується спеціальна фурнітура для човнів ПВХ. Вона являє собою елементи, що дозволяють виконати тюнінг надувного човна. Одними з таких є опори, за допомогою яких в човні встановлюється сидіння.

Види надувних човнів

Сучасні виробники пропонують мисливцям і рибалкам надійні і практичні човни, виконані з унікального ПВХ матеріалу. Але крім цих моделей, також зустрічаються гумові човни, які поступаються за своїми характеристиками першим моделям.

Човни ПВХ

Плавзасоби з ПВХ матеріалу виробляються протягом декількох десятиліть, за цей період вони вже встигли завоювати своїх шанувальників. Завдяки прекрасним експлуатаційним характеристикам ПВХ тканина поступово витісняє традиційні гумові човни. Між собою полівінілхлорид для виробництва човнів відрізняється щільністю, еластичністю, адгезивними, іншими властивостями. Відмінні риси надувних засобів з ПВХ:

  • стійкість до впливу негативних факторів зовнішнього середовища;
  • тривалість експлуатації плавзасобів;
  • міцність;
  • прийнятна вага виробу;
  • надійність.

Виготовлятися човни можуть з звичайного або армованого ПВХ матеріалу. Візуально ці тканини нічим між собою не відрізняються, але в армованому між шарами ПВХ розміщені спеціальні посилені нитки (кордова основа), пов'язані між собою за допомогою спеціального поєднувального елемента. Виходячи з цього, армована тканина більш міцна і надійна, що забезпечує виробам з неї стійкість до пошкоджень механічного характеру.

Гумові човни

Це традиційні моделі, виготовлені з прогумованого матеріалу. Такі надувні плавзасоби були досить популярними за часів Радянського Союзу. Але і зараз є виробники, які спеціалізуються на виробництві гумових човнів, оскільки такі моделі відносяться до бюджетних. На відміну від човнів з ПВХ, гумові відрізняються більш важкою вагою, вони деформуються під впливом палючих сонячних променів, їх легко проколоти, на їх поверхні залишаються розводи.

Опори, що собою представляють

Обов'язковими аксесуарами будь-якого надувного транспортного засобу є сидіння (інша їх назва човнові банки). Вони забезпечують зручність під час знаходження в плавзасобі. У човні сидіння розміщується за допомогою спеціальних кріплень - опор, які представлені виробниками в двох типах виконання.

  1. Нерухомо закріплені. Вони надійно фіксуються в литих власниках, встановлених на човнових надувних балонах, завдяки чому попереджається вискакування або зсув сидінь, навіть в найбільш екстремальних ситуаціях. Опори можуть бути прямими, кутовими, призначаються для оснащення надувних гумових човнів вітчизняного виробництва. Для виготовлення фурнітури даного типу використовується високоміцна гума, опори мають глибокі захоплення.
  2. Технологія кріплення сидінь «ліктрос - лікпаз». Установка даної системи дозволяє переміщати сидіння по всій довжині кокпіта, що забезпечує додаткову зручність власнику плавзасобу.

Представлена ​​в нашому інтернет - магазині фурнітура для човнів ПВХ підходить для всіх видів надувних транспортних засобів - як для сучасних моделей з полівінілхлориду, так і для гумових човнів.

Особливості кріплень ліктрос - лікпаз

На сьогоднішній день даний тип кріплення один з найбільш популярних і поширених, оскільки дозволяє переміщати сидіння в залежності від індивідуальних переваг власника судна. Дана фурнітура для човнів ПВХ складається з двох частин:

  1. Ліктрос.
  2. Лікпаз.

Ліктрос є спеціальною поздовжньою планкою (жолобок), надійно приклеєну до надувних човнових балонів. Лікпаз - це накладка, розміщена в нижній частині фанерного сидіння, що має спеціальні пази, розміри яких збігаються з ліктросом, за рахунок чого здійснюється зручне переміщення банки по ліктросу. Під час сидіння в човні, сидіння впирається в стінки балонів, для його пересування досить трохи піднятися. Найчастіше кріпильну систему «ліктрос - лікпаз» встановлюють на надувних плавзасобах, оснащених мотором.

Наявність фурнітури для човнів ПВХ, за допомогою якої кріпляться човнові опори для сидінь, дозволяє також додатково розмістити на кріпильній системі універсальний кріпильний блок для установки ехолота, спінінга, столик з фанери, інші різні допоміжні аксесуари.

Самостійна установка пересувної кріпильної системи

Завдяки тому, що придбати фурнітуру для човнів ПВХ сьогодні не складає труднощів, кожен власник надувного транспортного засобу може без проблем самостійно виконати ремонтні роботи по заміні кріплення системи. Заміна складається з декількох послідовних етапів, які слід дотримуватися.

  1. На човнових балонах робиться розмітка місць, в яких буде проводитися приклеювання кріпильної системи. При цьому слід пам'ятати, що сидіння в човні має бути розташоване рівно, в горизонтальній площині, без перекосів.
  2. Відзначити місце, де буде приклеюватися ліктрос можна за допомогою звичайної кулькової ручки, маркера. Розмітка складається з чотирьох точок, дві з яких наносяться на носовій частині судна, а дві інші - поруч з кормою. Основна умова - відповідність точок горизонтального положення фанерного сидіння.
  3. Найчастіше човнові банки встановлюються близько носової частини плавзасобу. Для правильної розмітки зверху на балони прикладається лінійка, від якої виконується завмер відстані до двох країв сидіння. У ситуації, якщо відстань не рівна, сидіння рухають щодо лінійки до того моменту, поки необхідний результат не буде досягнутий. Після того як відстань вирівнялася, робляться відмітки в місцях щільного зіткнення сидіння з балоном. Такі ж маніпуляції проводяться, якщо сидіння розміщуються на кормі.
  4. Після виконання цих дій на балоні розміщуються 2 пари точок. Наступний етап - по ним малюються прямі лінії. Вони обов'язково повинні збігатися з поздовжнім центром ліктроса (при цьому відстань від середини до країв не може бути менше 30 - ти мм). Далі внизу і вгорі від зазначених в центрі прямих для проведення ліній, які відповідають краям механізму, відміряється по 30 міліметрів.
  5. Наступний крок - розмітка рівної відстані по бортах від транця (відзначаються точки так, щоб обидві смуги для кріплення системи починалися відразу один навпроти одного). У початковій і кінцевій точках жолоби для пересування сидіння відзначаються перпендикулярні лінії, точно позначають місце, де будуть приклеюватися торцеві елементи лікпаза судна.
  6. Далі відбувається склеювання. Для цього використовується речовина, що клеїть із спеціальним складом. Після того, як клей повністю висохне, з бічних сторін сидіння з фанери прикручується кріпильний елемент лікпаз. Після його установки на банку, утворюються необхідні отвори (пази), через які буде протягуватися ліктрос, з одяганням на нього сидіння.

Експлуатувати надувний плавзасіб рекомендується по закінченню доби, після проведених робіт.

Наш асортимент

У каталозі нашого інтернет - магазину представлена ​​фурнітура для човнів ПВХ від кращих вітчизняних виробників. Широкий асортимент, який постійно поповнюється новинками, дозволяє вибрати опори для традиційних гумових човнів українського виробництва, а також лікпаз, ліктрос для сучасних човнів з полівінілхлориду.

При виробництві фурнітури використовуються сучасні високоміцні матеріали, що істотно підвищує якість готових виробів, покращує їх експлуатаційні характеристики. Між собою фурнітура для човнів ПВХ відрізняється:

  • кольором;
  • розміром;
  • типом розміщення на балоні.

Одним з переваг співпраці з нашою компанією є вигідна ціна на човнову фурнітуру високої якості. При необхідності, наші консультанти нададуть професійну консультацію, а також допоможуть вибрати різну фурнітуру для човна ПВХ, а також опори сидінь для надувних суден, виходячи з особливостей моделі. Доставка товарів здійснюється оперативно в будь-який населений пункт України.

Більше пропозицій в каталозі: Фурнітура для надувних човнів