Шнур, лин, леєрний фал, трос для човна

Шнури, леера, лин, трос для човна


Надувна ПВХ човен - це атрибут багатьох рибалок, мисливців, а також любителів активного відпочинку на воді. Вона забезпечує вільне пересування по водоймі, дозволяє обловлювати віддалені ділянки. Між собою моделі відрізняються різними параметрами, але для забезпечення максимально комфортного перебування на воді, надувні судна зобов'язані оснащуватися додатковими аксесуарами. Одним з необхідних є фал поліпропіленовий, який забезпечує не тільки зручність, але і виступає як необхідний елемент безпеки. Також даний аксесуар ще називають страхувальним леером.

Власники надувних човнів зобов'язані пам'ятати, що страхувальний леер на судні - це не декоративний елемент, не предмет розкоші, а багатофункціональний аксесуар, відсутність якого іноді може привести до фатальних наслідків. Виходячи з цього, можна зробити висновок, що на покупку страхувального троса не слід економити.

Де купити леєрне огородження

Придбати фал поліпропіленовий високої якості пропонує наш інтернет - магазин. У нас представлена ​​продукція зарубіжних виробників, які зарекомендували себе з позитивного боку. Широкий асортимент шнурів дозволяє вибрати аксесуар різного кольору, діаметра:

  • 8 мм;
  • 10 мм;
  • 12 мм;
  • 14 мм;
  • 16 мм.

Діаметр фала безпосередньо впливає на показник розривної навантаження. Використання сучасних матеріалів, інноваційних технологій дозволяє підвищити якість, поліпшити споживчі властивості виробів. Завдяки співпраці з виробниками без посередників, ціна мотузки вигідна.

Матеріал

При виробництві Леєрні шнурів використовується сучасний матеріал - поліпропілен, який володіє відмінними експлуатаційними характеристиками:

  • високою міцністю;
  • стійкістю до стирання;
  • стійкістю до перепадів температурного режиму, солоній морській воді;
  • тривалим експлуатаційним терміном.

Отримують фал поліпропіленовий з синтетичних волокон, методом плетіння їх спеціальним чином навколо сердечника.

Призначення

Призначений для надувних ПВХ човнів бортовий рятувальний леер, дозволяє на плаву утримуватися за судно, якщо людина звалився в воду. Також за Леєрні шнур можна триматися під час пересування плавзасоби, тримаючись за фал поліпропіленовий човен можна переносити. Крім цього, до тросу здійснюється кріплення додаткового устаткування. За рахунок максимальної міцності, можливості робити петлі без наявності вузлів, аксесуар виконує безліч інших функцій, використовується для:

  • в'язання собачих упряжок;
  • буксирування булочок.

Виконання кінцевої петлі без вузлів на кінцях забезпечується завдяки плетених порожнистої структурі фала, за рахунок чого підвищується надійність, міцність. Використання нескладної техніки дозволяє оточити тросом безпеки все надувне ПВХ судно, а також пліт, атракціон, інші плавзасоби, не утворюючи при цьому жодного вузла.

Дуже корисним аксесуаром фал поліпропіленовий є для людей, сплавляються по воді. Його наявність дозволяє максимально зручно розмістити речі, інше спорядження на плавзасобі. За рахунок того, що вони будуть прив'язані, запобігає розповзання речей у всій човні, їх випадання при подоланні порогів, перетягуванні судна через різні перешкоди.

Для створення петлі кінець фала протягується на 10 - 15 сантиметрів всередину. При більшому впливі на фал, протягнуто всередину кінець, буде стискатися сильніше. Дотримання рекомендацій, забезпечує правильне з'єднання фала, тому він ніколи не розірветься в місцях з'єднання (наприклад, у страхувального леера діаметром 10 міліметрів, показник розривної навантаження становить приблизно 950 кілограм).

Як кріпиться

Найчастіше трос закріплюється на бічній частині човнового борту (для перенесення судна) або на верхній (даний тип розміщення дозволяє зручно триматися за шнур). Короткий фал поліпропіленовий закріплюється про середині човнового балона ПВХ плавзасоби, якщо трос довгий, тоді він проходить через розташовані по всьому балону численні шайби леера, або їх частини.

Власнику човна необхідно враховувати той факт, що при розміщенні страхувального троса по верхній частині балона, сидіти на ньому буде незручно. У разі, якщо людина вважає за краще під час рибної ловлі сидіти на балоні, перевагу слід віддавати судам, в яких леер не буде знаходитися в місцях, де планується сидіти на балоні.

Закріплюється канат за допомогою шайби леера (інша його назва Леєрні рим). Даний елемент конструкції є одним з важливих, які в обов'язковому порядку мають бути присутніми на човні. Шайби встановлюються на бортах, за рахунок чого здійснюється натягування шнура, в інших місцях для прив'язування троса (в носовій частині човна як заміна ручці). До шайбі прив'язується трос і за нього човен потужно тягти.

Крім фіксації страхувальної мотузки, Леєрні шайба призначається для:

  • установки в носовій, кормової частини надувного ПВХ судна додаткових кріплень для троса швартовочного, якірного;
  • розміщення Транці (знімного, навісного) на гребних моделях човнів ПВХ;
  • закріплення на надувних судах різних снастей для рибного лову, пристосувань, що забезпечують максимальну зручність рибалкам, мисливцям, туристам.

Виготовляється Леєрні шайба з ПВХ матеріалу високої якості, що володіє стійкістю до дії ультрафіолетового випромінювання, різких перепадів температурного режиму. Кріпильні елементи представлені різноманітною палітрою кольорів, що дозволяє вибрати пристосування для човна будь-якого кольору. Між собою вони відрізняються розміром (великі, малі), а також діаметром отвору для протягування мотузки. Установка шайб на борту судна, інших ПВХ плавзасобів, здійснюється методом приклеювання, з використанням двокомпонентного поліуретанового клею.

Вибір троса

При виборі страхувального троса слід враховувати не тільки ціну шнура, а й дотримуватися певних рекомендацій.

  1. Навантаження розривна. Даний показник вимірюється в кілограм - силі (кгс). Він дорівнює вазі тіла масою 1 кілограм, або ньютонах (1 кгс дорівнює 9,8 Н). Розривне навантаження - це навантаження, що призводить до руйнування. Показник визначає придатність троса для різних цілей.
  2. Діаметр. Він повинен збігатися і у мотузки, і у шайби, оскільки трос протягується через ролики.
  3. Лінійна щільність. Визначає масу одиниці довжини мотузки. Показник вимірюється в грамах на метр. Знаючи значення лінійної щільності можна визначити легкість каната. Даний показник є актуальним під час подорожей. Одними з найбільш легких вважаються поліпропіленові мотузки, обтяжувати її може сердечник.
  4. Розтяжність при навантаженні. Під навантаженням канат має властивість розтягуватися. Показник вказує подовження каната під час навантаження, наближеною до розривної. Розтяжність вимірюється у відсотках, для страхувального каната можливо вимір при певних навантаженнях. Слід враховувати той факт, що новий трос розтягується краще, ніж той, який використовувався.
  5. Стійкість до впливу ультрафіолету. На «старіння» троса (втрату еластичності, міцності) під впливом ультрафіолету безпосередньо впливає матеріал, з якого він виготовлений, діаметр мотузки.
  6. Стійкість до впливів механічного характеру. У місцях, де леер стикається з робочими поверхнями, відбувається тертя (зовнішнє). На стійкість до механічних впливів впливає матеріал, тип крутки ниток, міцність (чим вище даний показник, тим краще).

Характеристики поліпропіленового фала

Леєрні трос з поліпропілену володіє наступними показниками.

  • Морозостійкість (температура крихкості) - мінус 20 градусів.
  • Робоча температура - плюс 80 градусів.
  • Температура розм'якшення - плюс 140, плавлення - плюс 170 градусів.
  • Стійкість до тертя - 4 (за шкалою від 1 до 10).
  • Міцність - від 6,1 до 6,6 (при намоканні показник міцності зменшується на 5 - 10%).
  • Розтяжність - 20.
  • Вплив УФ променів - 6 (за шкалою від 1 до 10).
  • Поглинання вологи - відсутня.

Виходячи з даних характеристик, фал поліпропіленовий характеризуються малою вагою (плаває на поверхні води), характеризується стійкістю до стирання, впливу УФ променів, за рахунок чого є відмінним рішенням для оснащення надувних ПВХ човнів, інших виробів з даного матеріалу.


Інформація про доставку:

Доставимо Шнур, лин, леєрний фал, трос для човна по всій території України. 

Гарантуємо мінімальні тарифи на доставку :

  • Укладено договір з Новою поштою.
  • Самостійно здійснюємо упаковку вашого замовлення, мінімізуючи вартість доставки.

Термін доставки :

  • Київ, Харків, Херсон, Вінниця, Черкаси, Житомир, Миколаїв, Чернігів, Кропивницький, Одеса, Суми, Дніпро, Полтава, Запоріжжя - 1 день.
  • Рівне, Тернопіль, Чернівці, Луцьк, Хмельницький, Івано-Франківськ, Ужгород, Львів - 2 дні.
  • Районний центр або передмістя протягом - Уточнюйте у менеджерів.